Jumaat, 14 Januari 2011

~Santan Habissssssssss~

Wow...gempak kalau kat dlm blog nie santan boleh habissssssssss...
hahahaha....aku nk story mory nie..x byk sikit jer....hehehe....

Smlm ptg aku pie kedai,hajat dihati nk cari santan tp huhuhuhu...santan yg ada dh 2hr...xnk ler nnti takut xjd pulak menu aku...bukan apa aku nk masak nasi lemakkkkkkkkk....utk brkfast pg td...skrg dh rajin turun ke dpr setiap pg...hahahaha...kalau sebelum nie bukan malas tp kbykkannya beliiiiiiiiiii jer....so 2011 nie save & saving...

Eh dh lari topik nie...hehehe...so pikir punya pikir, aku beli ler santan kotak...inilah kali pertama aku try...cuak gak kalau x jd...huhuhuhu...

Bgn jer pg tue terus msk...tp alhamdulillah jd gak nasi lemak aku nie...sedap gak guna santan kotak nie...lain kali boleh aku cuba lg...hehehe...kalau u alls tgk ns lemak nie xde sayur kangkung tp i change dgn tauge...ubah2 selera...janji sedapppppppp & boleh mknnnnnnnnn....cayaaaaalah mama...

3 ulasan:

  1. ...wah nampak sedap je tu.
    Aah..santan lately mahal skit n cepat habis. Semua barang dah naik harga lah. Nak tambah skit...tak kire lah santan kotak ke santan fresh..kalau pandai masak semua jadi..so don't worry.. :p

    BalasPadam
  2. hehehe..pic tue kureng jelas ler..coz ms nie ambil lampu umah blackout...tp oklah guna santan tue..yg penting sodapppp..hehehe

    BalasPadam
  3. salam..


    harga kelapa melonjak naik sebab banjir di pantai timur...**follow ur blog..

    *83- best lagu blog ni..

    BalasPadam