Rabu, 9 September 2009

:: Assignment ::

Panas...panas...aku lagi panas kerna aku muncul kembali....


Lama sungguh aku x update blog kesayangan aku nie…almaklum aku busy skrg..hehehe...dari sehari ke sehari aku nk update tp x berkesempatan…sepanjang bulan september, ini post aku yg pertama…maaf yer wahai teman2 blogger coz aku lmbt sikit update blog…


Ahad yg lalu aku cuba wat 1 assignment…hehehe,bukan lecturer yg bg, tp aku yg nk mencuba sendiri…almaklum sepanjang aku hidup 28tahun x pernah pun aku mencuba wat BISKUT RAYA…hehehe….


Aku wat biskut Mazola…resipinya aku dpt dr Blog Hana's Family…aku mmg suka mkn biskut nie..Cuma xde pulak antara member aku yg jual biskut Mazola…hukhukhuk….so aku cuba utk membuat biskut mazola dan akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaa……..


Jeng…jeng…jeng…BERJAYA…walaupun aku wat x banyak tp sekurang2nya aku dh mencuba…tp biasalah awal percubaan nie bentuknya kureng memuaskan tp apa2 pun aku dh berjaya…hehehe…


Tapikan aku sebenarnya x peliklah knp org jual biskut raya mahal coz penatlah nk membuatnya..bg aku masak 10jenis lauk lg senang dr wat biskut raya…penat giler…aku bosanlah wat keje yg melibatkan biskut raya tau…maybe itu bukan minat aku


Wah jujur nie,hehehe…nk wat mcmane aku mmg x minat pun wat biskut raya, dah menjadi kebiasaan aku beli sahaja tiap2 tahun…sape yg kenal aku mmg tahulah apa yg aku borong…tue nnti akan aku updatekan kemudian senarai biskut raya aku….


Anyway aku dh mencuba so dpt hasilnya…hehehe…

insyallah Ahad nie aku wat lg coz nk abiskan stok barangan kuih yg aku dh beli…jgn membazir…hehehe…

cayaaaaaaaalah mama….


4 ulasan:

  1. comeicomei nye kuih die....nk order 100 la...

    BalasPadam
  2. nk oder...boleh pengsan tau..hehehe

    BalasPadam
  3. haha.kalau 1st tu bagi ku janji rasa ada.bentuk macammacam mana pun tak kisah.haha.nama pun assignment.bentuk nanti nak buat betul baru bikin elokelok.kang kalau da buat elokelok,bentuk da cantik,rasa tak sedap kang ngamuk pula.kecewa.lastlast tak buat langsung.haha.

    BalasPadam
  4. akufobia : rasanya mmg sedap...insyallah ahad nie nak wat tp corak lain...hehehe,nk bg mertua...

    BalasPadam