Rabu, 16 September 2009

:: Ceritaku ::

Maaf aku lmbt sikit update blog coz busy sikit...sejak dh pandai wat cookies nie so balik keje jer after berbuka aku wat cookies smp kul 1pg...hehehe...kalau dapat tempahan agaknya x tido & tak pie kejelah jdnya...huahuahua...

Hari nie aku x wat cookies coz nk lik umah mertua,berbuka puasa di sana...after berbuka puasa aku nk round2 the world ke Bazaar Ramadhan Taman Cempaka coz dh janji dgn adik ipar aku niena...dia nk pie cari tudung so aku bwlah...hehehe...mane tahu ada barang gak yg aku nk cari kat sana...wah dah ada plan nk borong apa nie...entah ler...hehehehe...

Dah nk akhir2 ramadhan nie ada jer yg x cukup...hehehe,tp bukan apa kadang2 tue nafsu...hehehe...apa pun aku & my hubby belanja apa yg perlu jer...yg pasti segala keperluan anak kesayangan aku ( hidayat ) ,makayah aku,family mertua aku complete...baru adil,hehehe..

Apa pun jika ada cite2 yg terkini akan aku update dr semasa ke semasa...cayaaaaalah mama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan