Rabu, 9 September 2009

:: Menu Berbuka ::

Masih dalam bulan berpuasa...bulan yg mulia...

Hari nie aku berbuka dgn berbagai2 menu yg ada...so dh lama aku x upload pic2 menu aku so akan aku update dr masa ke semasa...hehehe....

Walaupun keadaan aku x mgizinkan aku berpuasa tp menu kat umah tetap meriah...hehehe...org perempuan biasalah mesti ada excusekan...Hari nie my mum msk lemak labu + suhun,bubur labu,sambal ikan sembilang,kangkung grg udang & air sarsi...Menu beli pulak tauhu bakar,mini murtabak & KFC ( my son )..

Nie jer yg sempat aku snap apa yg patut...hehehe...mmg menyelerakan...cayaaaaalah mama...

2 ulasan:

  1. haha.ada orang mengidam KFC pula puasapuasa ni.layankan je la kan.kasi semangat nak puasa.ngeh.

    BalasPadam
  2. mak ai , sodapnyo ! nnty den balek den nak makan yg sodap2 yo! hahaha

    BalasPadam