Sabtu, 19 September 2009

:: Nasi Lemak Lereh ::

Sempat lagi nie aku updatekan menu berbuka pose smlm...hehehe...

Masa kat ofis smlm aku dh terpikir nk pie beli menu nie coz dh lama x makan...rindunyaaaaaaaa...hehehe...bila aku ckp dgn member,member aku terus call tnya pck tue berniaga ke x..so bila dpt tahu berniaga aku mula ar wat plan...hahaha

Habis keje jer aku terus drive ke Lereh coz nk pie borong nasi lemak sambal sotong kering dgn ayam grg,perghhhhhhh sedap sampai menjilat jari...hahahaha...sape yg pernah mkn tahulah mcmane sedapnya....hehehe...tp my mum hanya masak nasi grg kg jer..oklah 2...

Bila sampai kedai pck tue, aku ingat aku org pertama rupanya ramai yg menanti pck tue buka kedai....hukhukhuk...apa pun aku still cepat & pantas mengatasinya...hahaha..

Aku beli sekali utk family mertua aku coz my hubby call last minute minta tlg belikan...bukan jauh pun rumah mrk...hehehe

So ini ajer pic yg sempat aku snap...hehehehe...cayaaaaaalah mama..

1 ulasan: