Ahad, 13 September 2009

:: Berbuka Umah Mertua ::

Semalam aku berbuka puasa umah mertua...dah kali ke3 berbuka dgn mrk tp kali nie adik ipar aku ada so happening ar...ada geng,
hehehe....


Sebelum pie umah mertua,kitaorg pie borong dulu kat pasar ramadhan pantai peringgit utk membeli juadah berbuka puasa mengikut citarasa family mertua aku...aku & my hubby mmg mcm nie...hehehe


Apa lagi sampai jer terus beli ayam percik bangsar,otak2 kempas,
murtabak daging,kuih tepung pelita,air kelapa,air laicikang & air jambu madu...
xlupa gak utk my mum & my dad...laksa penang,
ayam percik bangsar & cucur udang...
menyelerakannnnnnn....


Mak mertua aku cuma masak ns ayam,daging blackpepper,roti jala,kuah kari ayam,nescafe o & air tembikai...sesiapa yg pernah rs ns ayam mak mertua aku mesti tahu mcmane sedapnyaaa... hehehehe....


Oklah nie ajer pic yg sempat aku snap sebelum berbuka td...
cayaaaalah mama...

1 ulasan:

  1. amboii bestnya menu..hehe..emm..minta la resepi nasi ayam mertua mu itu..leh kita pakat cuba...kak myra dah takde mertua..pulang beraya di rumah ibu bapa sendiri ajer..dah terlanjur singgah nie kak myra nak ucapkan selamat hari raya aidil fitri dan maafkan kak myra andai ada salah dan silap sepanjang kita kenal di alam maya nie yea..walau kad raya dah di layangkan di FB tapi rasa macm tak sah kalau tak wish kat blog nie..ok la ekk..berhati2 dijalan raya ingat pada yg tersayang...

    BalasPadam